9 Şubat 2014 Pazar

B fit..

Uzun zamandır ev hanımı olma keyfini yaşıyorum biliyorsunuz.

Halimden hiç de şikayetçi değildim aslında.

Ama baktım yaş oldu 42, kızlar kendini az çok kurtardı, eşimden çalışmam ile ilgili subliminal mesajlar gelmeye başladı.

Aslında uzun zamandır fırsat kolluyordum. Bir sürü fikir geldi gitti. Üzerinde çalıştım, fizibiltesini yaptım. Bazıları feasible çıktı, benim ruhuma sinmedi, ruhuma sinenler mantıklı çıkmadı, yapmak istediğim işleri yapanlarla konuştum tavsiye etmediler.

Velhasıl kelam, olmadı olmadı.

Bir de annemin hastalığı, taşınma, tadilat girince bu konuya uzun bir ara vermiştim.

***
Kızlar okulda girişimcilik dersi görüyorlar.

Öğretmenler annesi babası iş sahibi olanları sunum yapmak üzere okula çağırdılar birinci dönem.

Benim kızlardan birisi de " Becerip bir iş kurabilseydin sen de sunuma gelirdin." deyince artık alarm zillerinin çaldığını farkettim.

Uzun zamandır aklımda olan ancak bir türlü el atmadığım B fit konseptinden daha iyisini bulamayacağıma  karar verdim.

Aslında kararımda en çok kim etkili oldu derseniz biricik teyzem derim.

Bilinçli bir teyzeniz varsa, 65 yaşına rağmen her hafta yogaya gitmeye ve bundan fayda sağlamaya vakit ayırabiliyor. Bu da aslında herkesin spora vakit ayırabileceği konusunda bana en önemli destek oldu, kendisine buradan teşekkür ediyorum.

Sonunda, şansıma evime çok yakın olan bir  B fit'in sahibi oldum.

Sanki şans ayağıma gelmişti ve geri itmek olmazdı.

Hiç duydunuz mu B fit nedir?

Sadece kadınlara yönelik, 30 dakikalık istasyon çalışmaları yapmanızı sağlayan bir spor sistemidir. İstasyon çalışmaları kendi itme- çekme gücünüzle egzersiz yaptığınız hidrolik ekipmanlar ve üzerinde aerobik yapılan platformlardan oluşur.

Spora çok yatkın olmayanları bile doğru ve etkili bir egzersize yönlendiren bu çalışma, hem formda kalmanızı hem de kardiyovasküler sisteminizi geliştirerek sağlıklı bir yaşam sürmenizi sağlar.

Tüm dünyada uygulanan bu sistemle, vücudun her noktasının 30 dakikada ihtiyacı olan günlük sporu sağlayabileceği kanıtlanmıştır. Bu 30 dakika ile vücudun tüm kasları aerobik ihtiyacınızı karşılayarak çalışır. 

Sağlıklı bir yaşam için gereken böyle bir egzersizdir. Ayrıca 30 dakikalık egzersiz programları arasında en çok kalori yakan program istasyon çalışmalarıdır. Hızlı sonuç verir ve herkesin kendine ayıracak bir 30 dakikası mutlaka vardır!
                        
b-fit;her yaştan ve her gelir grubundan kadının daha sağlıklı ve mutlu yaşaması için hizmet verir. Bunun için Türkiye’nin her yerinde aynı kalitedeki hizmeti en ekonomik şartlarda sunar.
       
Bu yüzden tüm giderler minimum düzeyde tutularak b-fit sistemi oluşturulmuştur.
     
b-fit bünyesindeki makineler aracı firma olmaksızın b-fit için özel yapılır.
      
Makineler görselliktense işlevselliğiyle ön plana çıkar.

İşte tüm bu nedenlerle ben de artık bir B fit sahibiyim.


Hem sporumu yapıyorum, hem birbirinden farklı birçok kadın ile biraraya geliyorum, hayatımızı paylaşıyoruz.

Hem eğleniyoruz, hem beraber aktiviteler yapıyoruz. Yeri geliyor diyetisyenimiz bize sağlıklı beslenmeyi anlatıyor, yeri geliyor psikolog arkadaşımız bize yol gösteriyor.

Evime yakın olduğundan ve harika antrenör arkadaşlarımın desteği sayesinde evime kaçıp çocuklarıma vakit ayırabiliyorum ama anında işimin dükkanımın başında da olabiliyorum.

Yolu Koşuyolu'ndan geçen tüm 15-75 yaş kadın dostlarım..

Dilerseniz gelin bir kahvemizi için, dilerseniz ücretsiz deneme seanslarına katılın.

Haa unutmadan, pilates, zumba, oryantal ve yoga yapmak isteyenler de bizimle beraber aradıklarının çok ötesinde harika vakit geçirecekler..
Unutmayın, herkesin kendine ayıracağı bir 30 dakikası mutlaka vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...