9 Aralık 2011 Cuma

Tüketirken Dikkatli Olalım: Kabak, Salatalık ve Muz ...

İnsan bir kere blog yazmaya karar vermeye görsün…

Artık  etrafıma  başka bir gözle  bakıyorum acaba bundan konu çıkar mı diye:)) Ayrıca en yakın arkadaşlarım beni konular hakkında besliyor sağolsunlar...

Dün sabah mail kutumda  dostlarımdan birinden gelen bir gazete haberi vardı.

Düne ait, ancak benim her gün okumadığım bir ulusal gazeteden alınan bir haber.

Öncelikle karar verdim, daha önce "Müstehcen Tavuk " yazımda da belirttiğim gibi bavulu hazır tutmakta yarar var, biraz daha böyle giderse başka bir ülkeye de değil, direk “aya“ yolculuk şart olacak J


Habere göre, Mısır'da  yayımlanan El-Senousa gazetesine konuşan bir din adamı, kadınların muz, kabak, salatalık gibi yiyeceklere dokunmasını yasaklamış.

İsmi açıklanmayan Şeyh, bu yiyeceklerin erkek cinsel organına  benzediğini ve kadınların cinsellik düşünmelerine neden olabileceğini  iddia etmiş..Şeyh,  bunları yemek isteyen kadınların, eşlerinden yardım  almaları gerektiğini, meyve ve sebzeleri erkeklerin kesmesinin daha doğru olacağını belirtmiş. Ayrıca bu işlemi kadınlardan uzak bir yerde gerçekleştirmelerinin de daha yakışık alacağını da eklemiş...

Haklı ..

Yerden göğe kadar..

Birincisi benim bildiğim, bazı ülkelerde çocuk konvansiyonel yolla değil, gerekli malzemelerin bir kaba konulup orta hızda blendırda çırpılmasıyla yapılıyor.

Eğer bahsedilen ülke de bu ülkelerden biriyse, kadın cacık yaparken, kabak oyarken, bebeğe muz yedirirken Allah saklasın, aklından neler neler geçebilir. Hayır normalde günlük hayatta yaptığı bir şey de değil biliyorsunuz. Daha önce konuştuk, kadınlar araba kullanırken neler düşünüyorlar, (bakınız "Kadın Sürücü ve Maya Takvimi), evde yemek yaparlarken ne sinyaller çakarlar hayal bile edemiyorum.

Yakışık alan şudur: Evde bir erkek varsa ondan sebze meyve soymak ve kesmek için yardım istenmelidir. Eğer yoksa komşu, caddeden geçen biri, sucu, tamirci, artık en yakında hangi erkek varsa o eve  çağırılmalı ve ondan yardım alınmalıdır..Maksat salatalığı kadın kesmemiş olsun…


Üstelik  bence bu din adamının düşünemediği çok kritik bir konu daha var.

Kabak, muz ve salatalık ekiminin tüm dünyada topluca yasaklanması gerek…

Hadi kadınları koruduk, erkekler yardım etti, sebze-meyve kesim/ doğranmasından  sakladık, peki erkekleri kim koruyacak?? Ya sevdiğimiz erkekler namusumuzu  salatalık, kabak, muz canavarlarından uzak tutarken, kendilerinde eşcinsel eğilimler ortaya çıkarsa ?

Salatalık deyip geçmeyin, bir sebze, belki de Pompei gibi bir toplumun lanetlenmesine dahi yol açabilir, dikkatli olmak lazım.

Ben artık cacık yaparken salatalık yerine marul doğrayayım diyorum, ya siz?

1 yorum:

  1. Patlıcanı unutmuşlar, yasaklayan kişi tadını sevdiği icin vazgeçememiş olabilir :p

    YanıtlaSil

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...