30 Ekim 2012 Salı

Çamur..Bana Yine Gül Yüzünle Gel..

Tatil de bitti, artık gerçek hayata dönme vaktidir. Netekim şu anda ısınma turlarındayım..

Aslında pazar akşamı döndük İstanbul'a..Zira dün kızların okulda Cumhuriyet Bayramı töreni vardı, erken döndük ama iyi de oldu. Akşam trafik haberlerini görünce "Aman pek de iyi yapmışız" dedim.

Tatilde yaptıklarımı anlatmayacağım, kurban, gelen giden, tatlı, kahve pişirme filan.

Yok aslında  anlatırım da, Sadi Celil Cengiz'in katıldığı TV programına döner, gerek yok..Sonra millet küçümsüyor..(Bkz : Dilara Gönder, NTV)

Yolda gelirken arabada eşimin kendi hazırladığı bir CD yi dinliyorduk.

Yeni bir CD değil aslında, ama yıllardır hep hoşlanarak dinliyorum.

Bir parça var ki, her dinlediğimde daha fazla seviyorum..

Adı "Hara"..

"Çamur" diye bir grubun parçası..

Bu grubun başka şarkılarını da dinlemek bilmek isterim diye düşündüm kendi kendime yolda gelirken, aslında hanidir aklımdaydı ama ancak kısmet bugüneymiş..

Fakat gördüm ki, ben olaya çok geç uyanmışım. Grup 2007'de ne yazık ki dağılmış.


Çamur, 1996 Haziran'ında Murat Ak ve Çağatay Kadı tarafından kurulmuş. İzmit-Sakarya  bölgesinin önemli bir grubu haline gelen grup albüm yapmak için 2000'de İstanbul'a göç etmiş ama aksiliklerden dolayı albüm çıkamamış.

2003 yılına kadar çalışmalarına ara veren grup, 2003 'te yeniden biraraya gelmiş. Grupta eleman değişiklikleri olmuş bu arada..2007 yılında asıl iki kurucu üye de anlaşamamış ve grup dağılmış. Kurucu üyelerden Murat Ak şu anda solo çalışmalarını sürdürüyor. Hatta onu "Canım Ailem" dizisinin müziği olan "Ayrılamadık Melihayla " adlı parçadan belki de hatırlarsınız.

2006 yılında çıkardıkları "Bu Aşkın Izdırabını" adlı albüm gerçekten çok çok güzel.

Bütün parçaları dinledim. Yok, Sergüzeşt, Derviş,Yara, Serseri  çok sağlam parçalar..Özellikle Yok ve Serseri damardan diyebilirim.

Laf aramızda yaşlanıyor muyum ne, eskiden sadece rock dinlerken şimdi içine doğu sazları ve ezgileri katılan rock beni çok etkiliyor..İçimdeki arabeski mi uyandırıyor nedir bilemiyorum..

Elinizin altında internetiniz varsa, açın fizy'yi, yazın Çamur, bütün parçalar gelsin..
Ben aşağıda size favorim olan parçanın linkini veriyorum..Hara'yı..Diğerleri size kalmış..

http://fizy.com/#s/128thr

Saçma sapan şarkıları yapan gruplar hala ayaktayken neden böyle gruplar yok olur gider anlamıyorum.

Belki de biz bu kadarını hakediyoruz, bilemiyorum..
 

2 yorum:

  1. Bende iki yıldır bu şarkıyı severek dinliyorum
    ve ne gariptir ki bu grubu dinleyen herkes sizinle aynı şeyi söylüyor
    çok kötü gruplar isim yaparken böyle başarılı bir grup nasıl olur da tanınmadan sessizce dağılır...

    YanıtlaSil
  2. Aynı duyguları paylaştığımıza sevindim..

    YanıtlaSil

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...