3 Haziran 2013 Pazartesi

Cehennemin En Karanlık Yerleri..

Yaklaşık 2 senedir yazı yazıyorum.

İlk zamanlar her gün yazarak başladığım yazı serüvenime, daha sonra okuyucularımdan gelen geribildirimler sonucunda gün aşırı yazarak devam ediyorum.

Bu yola çıkarken kendi kendime aldığım bir karar vardı.

Blogumun adından da anlayabileceğiniz gibi hayatla ilgili, hayata dair yazacaktım.

Yaklaşık iki senedir bunu da sürdürdüm.

Duygularımıza, düşüncelerimize, yaşadıklarımıza, eğitime, ilişkilere yer vermeye çalıştım.

Siyaset yazan çok yazar var. Benim ne böyle bir donanımım, ne de bu konuda  yazmaya yönelik bir motivasyonum var.

Dolayısıyla yazmaya başladığım günden beri ülkemizde sosyal, ekonomik, siyasi sorunlar yaşandığı günlerde de bu konulara yer vermedim ve hakkımı bu konuda uzman olan abilerime, ablalarıma bıraktım.

***

Dün akşam hem can dostum hem de sadık bir okuyucumdan bir mail aldım.

"Dilara yarın suya sabuna dokunmayan bir yazı yazma lütfen. 
Bunu yaparsan gercekten uzulecegim
Svg."

Bütün gece bunu düşündüm.

Bana çok yakın biri olarak belki de tüm okuyucularımın duygularına tercüman oluyordu, bilemiyorum.

Ancak bu sabah geldiğim nokta şudur.

Ben çıktığım yoldan başka bir yola sapmadan, eskisi gibi yazabildiğim konularda devam edeceğim.

***

Tatile giderken yanımda götürmek ve sahilde zevkle okumak için uzun zamandır beklediğim Dan Brown' un Cehennem adlı kitabını aldım.

Ancak dayanamadım, tatili beklemeden okumaya başladım.

Kitabın teşekkür bölümünden sonra ilk sayfada  şöyle yazıyor:

Dante' nin İlahi Komedya' sından bir alıntı.

Bugün yazımı bu sözle bitiriyor  ve sizlerden de üzerinde düşünmenizi istiyorum.

"Cehennemin en karanlık yerleri, buhran zamanlarında tarafsız kalanlara ayrılmıştır."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...