22 Mayıs 2013 Çarşamba

Yediburunlar Feneri.. Bir Kartal Yuvası..

Bu kış zor bir kış oldu.

Ailede bir takım hastalıklar, yakın çevrede yaşanan yine tatsız sağlık sorunları, ağırlaşan ders konuları ve ders çalışma tempomuz, evde büyüyen ergenler, hayatımızla ilgili bir takım belirsizlikler beni oldukça zorladı.

Allah' a şükür keyfim yerinde, hayatımda ilk çalışmadığım kış oldu, kendime ve sevdiklerime daha fazla vakit ayırabildim, canımın istediği ve içimde ukte olan birçok şey yaptım ama yaz yaklaştıkça önünü alamadığım tatil hayalleri ister istemez kapıda.

Evdesin, sana hergün tatil diyenler olacaktır ve de belki haklılardır ama ne yapayım huyum kurusun işte.

Çevremdekiler bilirler, hayatta en fazla zevk aldığım şey gezmektir, normalde üste başa, kıyafete çantaya, kafelere restoranlara para harcamayı sevmem.

Ama tatil deyince akan sular durur benim için.

Özellikle çalıştığım dönemde yaz tatili ve tatil planı vazgeçilmez bir havuçtu benim için.

Hatta bunun için kullandığım özel yerler ve özel web siteleri vardı ve canım sıkıldıkça, onları açar hayran hayran bakar, beş dakikalığına da olsa masamdan uzaklaşır, görüp beğendiğim yerlerde olduğumu hayal ederdim.

Bu sene eşim iş programının yoğunluğu nedeniyle yaz tatilinde beraber olamayacağımız konusunda bir deklarasyon yayınladı.

Bize de başımızın çaresine bakmamızı salık verdi.

Temmuz başında başlayacak Ramazan nedeniyle tatil planı yapmak daha da zor bu sene. Zaman kısıtlı.

Biz de kızlarla beraber anneannenin yanına gidelim dedik.

Hatta kuzenler ve onların eş ve çocukları da projeye katılınca bir aşiret düğünü havasında geçecek bir tatil planı hazırlandı.

Dün akşam kızlar ders çalışmaktan baymışken, geçen yılki mayoları ortaya döküp hangilerinin olup hangilerinin olmayacağını deneyerek onlarda da motivasyonu tavan yaptım.

Fakat bu sabah içindem biri yine gizli gizli o eski sitelere girmemi söyledi, ben de söyleyeni susturamadım.

Oldum olası tatil köyü tatilini sevmem, küçük sakin sessiz otelleri tercih ederim hep.

Bu nedenle de Küçük Oteller Rehberini çok severim.

14 yıldan beri aralıksız olarak gezilerek hazırlanan otelleri barındıran bu kitabın güncel versiyonunu bu sabah inceleme fırsatı buldum.

Öncelikle fırsatınız olunca siz de inceleyin derim.

Ben özellikle bir otele takıldım bakarken.

Fethiye körfezinin en ucunda bir kartal yuvasına kurulmuş bir otel.




Daha önce kilimli-yorganlı-ortak banyolu bir yerken, elden geçirilmiş ve son derece konforlu bir hale getirilmiş.

İddiaya göre  Türkiye'nin, belki de dünyanın, açık ara en "havadar", en acayip manzaralı jakuzisi artık burada. Uçakta yıkanmakla eş değer bir zevk olduğu söyleniyor.

Çocuk kabul ediyorlarmış ama oraya çocuk götürülse uçurumdan düşer de bir daha geri getirilemez gibi bir endişe var içimde.

Sitede otele ulaşımın zor olduğu söyleniyor.

İnşallah bir gün çocuklar büyüyünce, eşimle beraber gider felekten birkaç gün çalabiliriz.

Darısı tüm gezmeyi sevenlerin ve sevdikleriyle kaçamak yapmayı hayal edenlerin başına..

Not : Otelin adı Yediburunlar Feneri. Daha fazlası reklama girer..Siz kendiniz bakın..

2 yorum:

  1. Burası deli bir yer vallahi!!!!
    Nereden bulursun bunları Kardeşim?
    Güzel bir hafta sonu diliyorum sana ve ev halkına, kızları öp bizim için...
    Murat Kırkan

    YanıtlaSil
  2. İnsanın gözü dışarıda olunca buluyor vallahi:)
    İyi dilekler için teşekkürler. Bilmukabele.
    Selamlar.

    YanıtlaSil

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...