11 Şubat 2012 Cumartesi

Dünyanın Yedi Harikası..



Dün akşam yazımı yazmak üzere bilgisayarımın başına oturdum, aklımda ne yazacağımı kurgulamıştım, ama kızlara “ Sizce ne yazayım??” diye sordum.
Defne “Anne, dünyanın 7 harikasını yazsana, benim ödevim var, faydalanırım.” dedi.

“Tamam.” Dedim.
Ve yazmaya karar verdim.
Dünyanın 7 harikasını:))
Ama tahmin ettiğiniz gibi değil.

Benim harikalarım biraz farklı..

Düşündüm, bugün “Dünyanın beni  en mutlu eden harika anlarını” yazayım dedim. (Yazılarımı alt ve üst kuşağım, yani  çocuklarım ve annem de okuduğundan, tüm yazılarımda olduğu gibi takdir edersiniz ki belirli bir seviyeyi korumak durumundayım. Aklımıza yanlış yanlış şeyler getirmeyelim lütfen..)

Gerçi alt alta ekleyince 7 den fazla olacak sanki ama, hadi bakalım, başlayalım. Buyrunuz:
·Kızlarım  doğduğunda, onları  ilk kucağıma verdikleri ve yüzlerini gördüğüm an..(Bana ikisini birden aynı anda vermişlerdi, bir koluma birini, bir koluma diğerini …Hangisinin yüzüne bakacağımı, hangisini inceleyeceğimi ve  hangisini koklayacağımı şaşırmıştım..)
· Sevgiliye sarılmak, kokusunu içine çekmek, öylece sarılıp uyumak.

· Sevgiliden evlenme teklifi alınan an..

· Bir cumartesi sabahı, ilk önce yağmur sesiyle, daha sonra fırında pişen börek ve ocakta kaynayan çay kokusuyla uyanmak. Üstelik kahvaltıyı eşimin ve çocuklarımın beraber hazırlaması.

· Liseden mezun olup üniversite sınavında arzu ettiğim bölümü ve okulu kazandığım an .

·  Bir tatil gününde dışarıda kar ya da yağmur yağarken, divana uzanıp üzerime battaniyeyi çektiğim, kucağımda kedimin mırmır ettiği ve benim de onu ensesinden, boynundan kaşıdığım an. (Uyumak isteyip istemememe göre  kahve içilebilir ya da içilmeyebilir.)

·  Hapşırmak istediğim, birkaç defa gelip giden; hapşıramadığım, ama sonunda hapşırabildiğim an.

·  Çok sevdiğim ve uzun zamandır görüşemediğim arkadaşımla bir araya gelip kaynattığım  an.

· Hiç tanımadığınız birinin yazdığınız bir yazıdan etkilenip size mail atması/yorum yazması

·Çok sıkışmışken tuvalete ulaşmak ve sonunda o huzur anı.

·  Çok utanıyorum ama itiraf ediyorum, bazı insanlardan intikam almak.

·  Hasta olup doktora gittiğimde doktorun “ Durumunuz ağır , evde 3 gün istirahat etmeniz gerek “ dediği an..(oh, resmi bir şekilde evde yatabiliyorsun.

· Oruçluyken bütün gün iftarı bekleyip , iftarda ilk çayı yudumladığım an.

· Koca kış bitip yaz gelip de tatile çıktığımda, Datça'da Hayıtbükü'nü yeniden görebildiğim  ve denizine ayağımı sokabildiğim an.

· Sevdiğim bir yemeği hazırlamak için yarım gün uğraşıp, sonunda masaya oturup "götürdüğüm" an..
· Ve tabii ki, anneme gittiğimde, annemin dizine yatıp, annemin arkamı kaşıdığı an.

Bu liste böyle devam eder gider.
Bu harikalar, kişiden kişiye, yaştan yaşa değişir tabii ki.

Ama aslolan mutluluktur, hayattan keyif almak, anın tadını çıkarmaktır, gerisi teferruattır.
Siz de kendi kişisel 7 harika listenizi oluşturmaya ne dersiniz??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...