17 Eylül 2012 Pazartesi

Birbirimize Birkaç Aşk Kadar Geç Kalmış Olmasaydık..

Aslında elden geldiğince dizi seyretmemeye çalışıyorum ama, fanatiği olduğum bir iki dizi var.

Ama çocukların sevdiği bazı diziler de var ve ben bazen zorla da olsa o dizilere maruz kalabiliyorum.

Bunlardan biri de "Hayatımın Rolü"

Aslında Haluk Bilginer 'i çok severim. Diziyi bilmiyorum güzel mi, değil mi...Ama tartışmasız bir şey var ki, o da romantik sahnelerde çalan "Alev Alev"..Ben hayatımda her dinlediğimde mutlaka çok etkilediğim bunun gibi birkaç şarkı daha biliyorum.Birisi tartışmasız Careless Whisper..Şebnem Ferah'ın neredeyse birçok şarkısı.."Sil Baştan" filan...

***
Feridun Düzağaç özel bir insan..
Yüzüne bakınca gözlerinin altındaki torbaları görüyorsunuz ilk önce..
Gittikçe yaşlandığını..
Ama 2003 yılındaki "Orijinal Altyazılı" albümünde yer alan "Alev Alev" hiç yaşlanmıyor.


"Alev alev yanıyorum
Buzlarım çözülüyor aşka
Gardım düşüyor, tutamıyorum
Korkuyorum bakışların çarpınca bana
Birbirimize birkaç aşk kadar geç kalmış olmasaydık
Hep yanlış gidenlerin ardından yorulmasaydık
Sen ışığını arayan güzel günebakan
Ben tozuna dumanına hasret bir enkaz
Alev alev yandığım doğru
Küllerinden doğar mıyım sana doğru
Kendimi arıyorken olmaktan korktuğum Yerdeyim
Sendeyim
Al beni
Ne
Yaparsan
Yap!.."

"Al beni ne yaparsan yap.." "Kendimi arıyorken korkmaktan olduğum yerdeyim, sendeyim..", "Birbirimize birkaç aşk kadar geç kalmış olmasaydık.." 

Nasıl sözlerdir bunlar yarabbim..

Hele o kemanlar..Hele o piyano..

Bu şarkıdan sonra duygulanıp, acılanıp arabesk müzik değil,  şöyle sağlam bir klasik müzik parçasını,  Bolero, Albinoni 'nin Addagio'sunu filan dinlemek geliyor benim içimden..Chopin de olur..

Feridun Düzağaç'ın çok albümü, çok şarkısı var.

Ama bunun gibisi yok. Belki,bir ihtimal "Beni Bırakma.." 

"Ben şöhret olmayı değil, kızımın babası olmayı seçtim" demiş..



Umarım o mutsuz yüzü, gerçekten mutsuz ve üzgün olduğundan değil, sadece o yazdığı güzel şarkılardan dolayıdır.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...