24 Nisan 2012 Salı

Bir Yaşgünü Hediyesi Projesi Çalışması- Sonuç


Önceki yazıda kaldığım yerden devam ediyorum. Mustafa’nın kuyumcuda broşları seçmesi aşamasında kalmıştık.
Mustafa aradı. ”İşlem tamam “dedi.

Şimdi sıra broşun çaktırmadan Aslı’nın oteldeki odasında yatağına konmasına ve sürprizin son aşamasına gelmişti.
Görev son derece tehlikeliydi. Çok dikkatli olunmalıydı J

Mustafa otele gitti. Resepsiyondaki görevliden rica etti. Ardından da aradı.
-İsimleriniz yazıldı, kutu odasına kondu, her şey hazır.

dedi.
Operasyon tamamdı.



Bütün bunlar halledilirken ben iş yerindeydim, çok yoğun bir gündü, kafamı kaldıracak durumum yoktu. Kendimi kasmışım. Her şey hallolunca, işler de biraz hafifleyince  “Ohh “ dedim ve tuvalete gittim.
Bilirsiniz, Türk’ün aklı nerede gelir. Tuvaletten çıkıp yukarı geri döndüğümde  panikle Mustafa’yı aradım. Bir toplantıya girmek üzereydi, acelesi vardı. Ona Ömer’in eşinin broşunu ne yaptığını sordum.

Dinnnkkk.
Ömer’in eşinin broşu da Aslı’nın broşuyla beraber Aslı’nın yatağının üstündeki kutuda kutunun açılmasını bekliyordu.

Mustafa toplantıya girecekti, ne otele gitmeye vakti vardı, ne de telefon etmeye.
Ben bütün yüzsüzlüğümle oteli aradım. Resepsiyondaki görevliye durumu anlattım. Kutuda asma yaprağı şeklindeki broşun kalması gerektiğini, gül şeklindeki broşun oradan alınmasını, mümkünse kendisinde beklemesini, Mustafa Bey’in gelip o broşu kendisinden alacağını anlattım. Yalvar yakar oldum. Sağ olsun beni kırmadı. Hemen halledeceğini, halledince beni arayacağını söyledi.

On beş dakika sonra aradı. Halletmişti.
-Bana Mustafa Bey verirken Aslı Hanımın yaş günü olduğunu zaten söylemişti. Ama ikisini de odaya konmak üzere verince,  diğer çiçek şeklindeki broşu da Aslı Hanımın eşi takacak diye düşündüm.

Dedi.
Koptum. Hem de fena halde. Gülmekten kendimi uzun süre alamadım. Sinirlerim boşaldı.

***
Akşam geç saatte beklenen telefon geldi. Aslı yatağında bulduğu kutuyu ve sürprizi çok beğenmişti. Tam da onun zevkine uygun bir seçim olduğunu, bizler gibi arkadaşları olduğu için bizimle gurur duyduğunu söyledi.

Ben de projeyi başarıyla sonuçlandırmanın keyfiyle, başka projelere yelken açtımJ

Not : Resimdeki broş kıskanç Ömer'in eşine alınan broştur :))

1 yorum:

  1. Güzelmiş. :)
    Adam ne yapsın. Ne bilsin yanlış bırakıldığını.
    Güle güle kullansınlar. :)

    YanıtlaSil

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...