17 Kasım 2011 Perşembe

Nazar Etme Ne Olur, Çalış Senin de Olur....

Dün bir misafirim vardı.

Konu güzellikten açıldı. Rahmetli anneannemin “Allah çirkin bahtı versin” dediğini söyledim hemen…
Misafirim “Yok” dedi.”Allah güzellik versin, versin ama kullanmayı da bildirsin.”

Gisele Bündchen‘i hepiniz bilirsiniz. Bu ünlü süper model 2000 yılında “Dünyanın En Güzel Kızı” olarak lanse edilerek Rolling Stone kapak olmuş dördüncü Manken'dir. Guiness Rekorlar Kitabı’nda  dünyanın en zengin süper modeli olarak yer almaktadır. Forbes’e göre eğlence dünyasının en ünlü 16. kadınıdır.

Peki biliyor musunuz? Gisele’in bir kız ikiz kardeşi var. Ve de çok benziyorlar.
Peki onun adını biliyor musunuz? Muhtemelen bilmiyorsunuz, bilmeniz de mümkün değil...
Ama bir daha söylüyorum. İkiz. Yani Gisele kadar güzel. Ama ??

Gisele’in de bir ikizi olduğunu öğrendiğim gün eşimle konuşuyorduk.
Bana dedi ki..

-Önemli olan güzel olmak değil, onu kullanmayı bilmek. Çalışmış, kariyer yolunu seçmiş, didinmiş ve orada. Yani misafirimin dediğinin aynısı. Doğru …Gisele güzelliğini kullanmış ve paraya tahvil etmiş. İkizi ise onun menajerliği ile idare ediyormuş.
Hatta eşim dedi ki, (ki bunu bir erkeğin ağzından duyduğunuza inanamayacaksınız )


-Şu ülkede Kıvanç Tatlıtuğ’dan daha yakışıklı bir sürü erkek vardır. Ama hepiniz Kıvanç’ a bayılıyorsunuz değil mi? Peki neden ona?  Adam çalışıyor, deli gibi spor yapıyor, rolü için kilo alıyor, kilo veriyor, kas yapıyor, kaslarını eritiyor, çabalıyor, yakışıklılığının hakkını veriyor, yani fark yaratıyor.
Çok doğru.


Güzellik sağladığı özgüven nedeniyle hayata 1-0 galip başlamanızı sağlar, evet, ama akılla desteklenmediği ve sağduyu ve vicdan eklenmediği sürece herhangi bir hükmü yoktur. Aynen sağduyusuz ve vicdansız bir zekanın işe yaramadığı gibi..
Hani önemli olan iç güzelliğidir derler ya..


Merak ediyorum,iç güzelliğini tespit  edebilmek için ultrason mu, röntgen mi, yoksa MR mı yeterli olur???

1 yorum:

  1. Giselle'in ikizi tek yumurta ikizi değil, çift yumurta ikizi benziyorlar ama aynı değiller ve menejeri; o da boş oturmuyormuş yani :) ayşe arman röportajı:

    http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/8851914.asp?m=1

    6 kız kardeşsiniz... Siz, en güzel olan mısınız?

    - Hepimiz güzeliz...

    Hadi canım!

    - Evet, bak işte kız kardeşim Patricia. O benim en yakın arkadaşım. Üstelik ikizim.

    Dünyanın en güzel kadınlarından Gisele Bündchen’in ona benzemeyen ikizi olmanın zorlukları var mı?

    Patricia: Yok kız kardeş olarak mükemmel. Ben aynı zamanda onun menajeriyim.

    Haaa siz beyinsiniz, o vücut... Öyle mi?

    Patricia: Yok hayır. Gisele hem beyin hem vücut. Kararları o verir, her şey onun kontrolündedir.

    Hiç kıskanmadınız mı onu?

    Patricia: Hayır asla. Onun yerinde olmak istemezdim. 14 yaşında evi terk etti. Ben bunu yapamazdım.

    Gisele: Gördün mü bak, demek ki sıkıcı bir kadın değilmişim! 14 yaşından beri var olmaya çalışıyorum, ne kadar macera dolu bir hayatım olduğunu düşün. Uçaklardan atlarım, denizlere dalarım, raftinge bayılırım. Nerede ekstrem spor var, ben oradayım. Ama yine de erken yatarım!

    YanıtlaSil

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...