29 Mayıs 2012 Salı

İnsanlar Alemi - Episode 1



Birkaç haftadan beri Perşembe akşamları özellikle izlediğim bir program var.

Prime time programları genelde izleyemiyorum, o saatlerde genelde kızlarımla vakit geçiriyorum.

Ama bahsettiğim programın saat 22'de başlıyor olması benim tarafımda izlenme olasılığını artırıyor.

Hangi programdan  bahsettiğimi sanırım tahmin ettiniz.

"İnsanlar Alemi.."

Daha önce aynı ekip "Beşer Beşer " diye başka bir program yapıyormuş ancak ben o programa hiç denk gelmemişim.

İnsanlar Alemi'nde Ali Sunal, Alper Kul, İrem Sak, Erdem Yener, Okan Çabalar ve Aylin Kontente rol alıyor.




İnsan ilişkileri üzerine yazdığı kitabını uygulamalı anlatmaya çalışan bir öğretim görevlisinin öğrencileriyle yaptığı performansı anlatan bir program bu. 

Öyküsüne gelince:

Aziz Güngör Esen'in (Ali Sunal) yeteneksiz öğrencileriyle insan ilişkilerini irdeleliği konferansları artık televizyonda milyonlara ulaşmaya başlamıştır. Bütün ekibin aynı lojmanda yaşamasıyla işler daha da karmaşık bir hal alır. Hocasına hayran ve hocasının bu girişiminin hayatının projesi olduğuna inanan İsmail (Alper Kul), mahalle kızı Sinem (İrem Sak), bitirim Hakkı (Okan Çabalar) olarak tandığımız karakterlere, şöhret budalası Hüseyin (Erdem Yener) ve zengin kızı Burcu'nun (Aylin Kontente) eklenmesiyle Aziz Güngör Esen'in işi iyice zorlaşır...

Ali Sunal şimdi genetik olarak Kemal Sunal'ın oğlu olduğu için, durduğu yerde komik bir adam. Daha önce kendisine karşı sırf birisinin oğlu olarak ön plana çıktığından dolayı negatif önyargım vardı. Babasının rahatlığına tezat bir ağırlığı var. Komedi Dükkanı'na konuk olduğunda ilk bayılmamı yaşamıştım. Bence bu programda rolu gereği performasını pek gösterme fırsatı olmuyor. Bence bu rolu kabul etmesi büyük tevazu, zira ben kendisine "Benim Annem Bir Melek"'ten beri hayranım.

Erdem Yener : Ben uzun zamandan beri kendisini Kemal Sunal'ın tahtına aday görüyorum. Yüzündeki ifade bile benim ilk bakışta kendisine gülmeme yetiyor. Avea yüzü olduktan sonra sanırım herkes tarafından tanınıyor. Ama aslında benim bugüne kadar takip edemediğim müzisyen tarafı da oldukça başarılı. Şu an insanlar aleminde gerçekten üst düzey bir performans izliyoruz. Zil çaldıktan sonra, Hüseyin olarak oynadığı karaktere geri dönüşleri falan çok başarılı.


Alper Kul : Bundan bir kaç sene önce eşimle "Mağara Adamı " isimli tek kişilik performansını izlemiş ve bayılmıştım. Saatlerce salonu hem kırıp geçirmiş hem de performansından bir gram bile kaybetmemişti. Daha sonra bu programdaki ekibin yarısının yer aldığı "Şen Yuva" da ailenin hayırsız ve kayırılan oğlu olarak karşıma çıkmıştı. "Sümela'nın Şifresi"'ni seyretmedim ama o filmle ilgili hep iyi şeyler duyduğumu hatırlıyorum. Ancak en son 24 Mayıs tarihli bölümdeki "babaanne" rolünden sonra gerçekten koptum, daha fazla birşey diyemeyeceğim.

Hoca +5 kişi olduklarından yazı bitmedi. Daha anlatmam gereken üç kahramanımız daha var, o nedenle bir sonraki yazıda buluşalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...