31 Mayıs 2012 Perşembe

İnsanlar Alemi - Episode 2


Bir önceki yazıda insan ilişkileri üzerine yazdığı kitabını uygulamalı anlatmaya çalışan bir öğretim görevlisinin öğrencileriyle yaptığı performansı anlatan "İnsanlar Alemi" adlı komedi programından bahsetmeye başlamıştım ama bitirememiştim.

Kaldığımız yerden devam edelim..




İrem Sak: Sanırım erkek olsam hayatımın kadını bu kadın olurdu. Bir insan hem bu kadar sevimli, hem bu kadar yetenekli ve başarılı hem de bu kadar mı güzel olur? "Şen Yuva"' da salak Şehrazat roluyle ilgimi çekmişti. Ama Yalan Dünya'dan sonra sanırım kendisini tanımayan bilmeyen kalmadı. Kendisinin "Yakalarsam Tık Tık " performansı (Lady Gaga versiyonu ve boynundaki bulaşık teli ile sahne performansını lütfen You Tube'dan seyredin.) ve kitap okurken girdiği entellektüel hava, en sıkıntılı anlarımda bile yüzümde gülümsemeye yol açıyor. Eminim yolu çok açık olacaktır.

Okan Çabalar : Kimse alınmasın ama bence programın iki yıldızından biri o. Kendisinin  giremeyeceği karakter olmayacağından endişeliyim. 24 Mayıstaki dede rolünü sanırım etrafımda anlatmadığım kimse kalmadı. Onu da ilk Şen Yuva'da görmüştüm. Şehrazat'a olan aşkını ifade ediş biçimlerine bayılmıştım. Kendisinin gerçek hayatta da İrem Sak ile beraber olduğunu öğrendim. Bence ikisi de birbirleri için olağanüstü seçimler. Bu adamı bundan sonra tutmanın imkanı olmayacak kanaatindeyim. Günümüzün Jim Carrey'si  olur mu olur. Ekşi sözlükte kendisiyle ilgili şöyle bir yorum okudum : İrem Sak ile beraber alındığında etkisi iki katına çıkan depresyon ilacı.



Aylin Kontente : Ben onu ilk kez bu progranda gördüm. Sanırım bu benim ayıbım. İlk bölümü izlediğimde "Yazık, bu kadar iyi oyuncunun arasında işi zor, vah vah, garibim " dediğimi hatırlıyorum. Ama gördüm ki, programın Okan Çabalar'dan sonra ikinci yıldızı o. Bence Türkiye'deki kadın komedi sanatçısı açığını kapatmaya adaydır kendisi. Özellikle Aziz Hoca'nın "Rolüne nasıl hazırlandın evladım?" sorularına verdiği doğaçlama yanıtlardan sonra insan bir süre kendine gelemiyor. O çıkardığı garip ses, o bebeksi şımarık konuşma nasıl yapılır yarabbim. Bu programın enteresan taraflarından biri de şu. Okan Çabalar -İrem Sak çiftinden sonra Aylin Kontente ile Alper Kul'un da gerçek hayatta beraber oldukları konuşuluyor. Bu beraberliklerin programa farklı bir enerji verdiğinden eminim.

Sonuç olarak derim ki, son dönemde yapılmış en kaliteli programlardan biri, eğer komedi seviyorsanız, "Komedi Dükkanı"'nın hayatınızda eksikliğini benim gibi siz de hissediyorsanız, size haftada bir doz "İnsanlar Alemi" yazıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...