19 Nisan 2013 Cuma

Saygın Soysal..

Kocam duymasın, ben de biraz ayran gönüllü olmaya başladım:)

Eskiden benim için bir tek Kıvanç Tatlıtuğ vardı :)

Sonra Muhteşem Yüzyıl'da Adnan Koç 'u görüp beğenmiştim ama kısa sürdü, unuttum :)

Üniversiteden beri bir de annem duymasın Özcan Deniz var, o baki.

***
Geçen haftalarda bir sabah anneme gittim, normalde evde iş güç yaptığımdan sabahları pek TV izlemiyorum.

Annemler heyecanla eskiden yayınlanan bir dizinin tekrarını izliyorlardı.

Bundan 4-5 sene öncesinin çok popüler bir dizisiymiş ama ben hiç ama hiç denk gelmemişim.

Adı Asi.

Ben de biraz seyrettim annemlerle sonra eve geldim. Kuzenimin sayesinde Antakya- Hatay 'a iki defa gitme şansım olmuştu. Rüya gibi bir şehir olduğunu 100 bininci kez yazıp içinizi bayıltma niyetinde değilim ama dizide o kadar güzel çekişmiş sahneler var ki şehre yeniden yeniden vuruldum. Yine de gitmeyenler için harika bir haftasonu planı olabilir yeniden söylemek isterim, her gün 5-6 tane uçak kalkıyor Hatay'a.

Ertesi gün ve ertesi gün bu bahaneyle izlemeye başladım.

Tuba Büyüküstün ve Murat Yıldırım başrolde oynuyor, insanlar güzel, evler çiftlikler güzel, doğa güzel.. Tümüyle hoş bir dizi, ne yazık ki tekrarları da bugün bitti. Ama mevzu bu değil.

Şu anda Muhteşem Yüzyıl dizisinde Mercan Ağa rolünde oynayan biri var hatırlarsanız.

İşte bu genç adam, yani nam-ı diğer Saygın Soysal.




Asi dizisinde geniş ailenin babasının gençliğinde gayrimeşru olarak doğup evin hizmetlileri tarafından büyütülen ve daha sonra gerçek annesini de bulan ve iki arada bir derede kalan, kardeşleri gibi okuyamayan ama çok içten çok doğal bir karakteri canlandırıyor.

1982 doğumlu ve simasından da anlaşılabileceği gibi Karadenizli olan Saygın Soysal Hacettepe Üniversitesi Devlet Konservatuvarını bitirmiş.

Ardından benim hiç TV izlemediğim dolayısıyla hiçbirini bilmediğim Güz Yangını, Kırık Kanatlar, Hatırla Sevgili gibi dizilerde oynamış.

Onu Türkan'da, Selvi Boylum Al Yazmalım'da ve Bu Kalp Seni Unutur Mu ? dizilerinde de görenler olmuş.

Ben dediğim gibi onu ilk Mercan Ağa olarak görmüştüm ve kaliteli oyunu ile hemen gözüme girmişti.

Ancak Asi dizisinde kendisine gerçekten hayran oldum.

Hem şivesi, hem canlandırdığı karakterin naifliği, hem evin babasız büyüyen çocuğuyla olan diyaloğu ile oyunculuğu göz dolduruyor.

Asi dizisi çekilirken bir de Tuba Büyüküstün ile aşk yaşadığı söyleniyor.

Benim asıl ilgimi çeken yakışıklı olmamasına rağmen karakter oyuncusu olarak kendine ciddi yer edinmiş olması. Gördüğüm kadarıyla dönemin en popüler dizisi neyse o dizide mutlaka kendine bir yer buluyor.



Pazartesi günü Antalya'dan gelen arkadaşımla bir kafede oturup kahve içerken kendi başına yürüyerek yanımızdan geçti. Hatta arabaya binip giderken ikinci kez denk geldik.

Aynı Asi'deki gibi bir giyim tarzıyla, yalnız, sade bir tavrı vardı.

Gördüm ki kasılmadan, poz atmadan, sadece oynayarak da olabiliyormuş.

Umarım kendisini daha güzel rollerde daha sık görürüz. Zira gazetelerde her gün başka bir skandalla karşımıza çıkan oyunculardan şiddetle sıkıldım, onun gibilerinin daha fazla ortalıkta olması gerektiğini düşünenlerdenim.

Yolu açık olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...