17 Ocak 2012 Salı

Satürn,Terazi ve Ben..


Bugün  Astroloji ve burçlardan bahsetmek istiyorum.

Astroloji, gezegen ve yıldızların insanların üzerindeki etkisini yorumlayan bir bilim dalıymış. İnsanoğlunun yazılı tarihinin başından beri var olan astroloji bilimlerin en eskilerinden biriymiş.

Her zaman bildiğimizin aksine ,Astroloji kader değilmiş. (Oh yani), her şey insanın kendi elindeymiş.. Astroloji dönemleri inceler, fırsat alanlarını, şanslı zamanları, doğum haritanızda sizi kısıtlayan, zorlayan alanları, gecikmeleri gösterirmiş.


Gezegenlerin iyi açılar yaptığı şanslı dönemlerde, hiçbir şey yapmadan oturursak  bu fırsatları kaçırabilirmişiz.
Aynı şekilde gezegenlerin zorlayıcı etkiler yaptığı dönemlerde gerekli gayret ve azmi gösterirsek  tüm zorlukları aşabilir, farkında bile olmadığınız içimizdeki gücü ortaya çıkarabilirmişiz.

Ayrıca Astroloji, yıldızların hareketlerini matematiksel olarak hesaplarken, etkin enerjileri oluşturabildiğini de kabul ediyormuş.
Burçlar Kuşağı galaksimizde (Samanyolu) çeşitli isimlerle adlandırılmış takımyıldızlar diziliminden oluşan bir kümeymiş. Bu küme Galaksimizin orta çizgisine (Ekvator düzeyinde) +8° ve -8° lik bir kesişme ile bir yörünge (Ekliptik) üzerinde sıralanmışmış.

Ve bunların sonucunda da hepimizin bildiği 12 adet burç ortaya çıkmaktaymış

***

Kusura bakmayın..
Hiç birine inanmıyorum..

Bana sorarsanız , çok basit bir hesapla dünyaya güneşten sonra en yakın yıldızın yer değiştirmesinin ,sizin üzerinizdeki etkisinin,evinizin sokağında çöpü karıştıran kediden daha fazla olacağını  sanmıyorum.
Zaten biraz oturup düşünürseniz astrolojide burçların içerdiği kişisel özelliklerin herkeste bulunan özellikler olduğunu rahatlıkla anlayabilirsiniz.

Şimdi internetten bugüne ait 4-5 farklı gazetenin sitesini açın ve burçlarınızı okuyun. İki ayrı  gazetede aynı güne ait aynı yorumları okuyabilen kişiler gazetelerini bana getirirse , ben o günkü gazete paralarını kendilerine iade edeceğim.:)
Etrafımda öyle ilginç insanlar var ki, sabah işe geldiği gibi Susan Miller’ın internet sayfasını açıyor , günlük yorum okuyor, cep telefonuna günlük yorum gelmesini sağlıyor vb vb.

Hatta evlenirken “ Ay şekerim ,ben toprak grubundanım, su grubundan biriyle evlenirsem şööle bööle dır dır vır vır  " diyen insanlar biliyorum.
İtiraf edeyim , bu burç hikayesine çoook çok az inanırdım eskiden.İlk hayal kırıklığı Terazi burcunun sanatçı ruhlu olduğunu öğrenmemle oldu.Zira sesim boru gibi,şiir yazmaktan anlamam,Cin Ali bile çizemiyorum , sanatçı ruhum nerde  peki?

Konuya gerçekten ikna olmamı kızlar sağladı.Bunlar ikiz,aralarında iki dakika var aynı saatte doğdular, yükselen burçları da aynı.
Ama???

Tısss..

Sokaktan iki kişiyi çağırıp “ Sen , sen , gel !!” desek ,çağırdığımız kişiler  birbirlerine bizim kızlardan daha fazla benzeyebilirler büyük olasılıkla..
Burdan çıkardığımız sonuç, ben bu Satürn Terazi burcundan 2012 Temmuz’unda çıkana kadar , yani Teraziler öğrenme ve sınav dönemini atlatana kadar , (çok kötü bi dönemden geçiyormuşum,şiddetle reddediyorum) burçlara inanmama konusunda çok netim .

Ama sonrasını bilemem J.Eğer iyi şeyler yazarlarsa duruma göre yeniden değerlendirmeli miyim acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...