26 Aralık 2011 Pazartesi

Duxiana Yatakta Uyumak...


Sosyeteden bir çift..

Ali Bey büyük bir holdingin  yönetim kurulu üyelerinden..

Yeni eve taşınmışlar, yatak ihtiyaçları olmuş. 4 tane.. Kendilerine, ikiz
çocuklarına ve misafir odasına…

Ne zaman Ali Bey’in Almanya’daki ailesine kalmaya gitseler, oradaki odalarında çok rahat ediyorlarmış.

Bir gün düşünmüşler, anlamışlar ki, oradaki rahatın nedeni yattıkları yatakmış.

Öyle ya, bu yattıkları yataksa, evlerinde yattıkları neymiş ?

Gidip Duxiana markasının Almanya Munih’teki showroomunu gezmişler. İncelemişler ve almaya karar vermişler. İsveç’teki fabrikaya gitmişler yatakları almak için. Düşünün sadece 4 yatak ...

Aslında olay burada kopmaya başlıyor ama, izin  verin devam edeyim.
Fabrikada el işçiliğine hayran olmuşlar. Yatağın Türkiye temsilciliğini alıp gelmişler. Zaten eşi çocuklar büyüyünce bir iş kurmak istiyormuş kendine, bu yatağın Türkiye mağazasını açıvermiş.

Diyorlar ki:” Markamız ucuz değil, bir mücevher (peki), bir çanta (hımmm), bir araba (ama olmaz bu kadar da) parasına denk gelebilir ama, ömrümüzün üçte birini uykuda harcıyorsak, bu para değer.” (fiyatlar 3 bin eurodan başlıyor, 65 bin euroya kadar çıkıyormuş)

Yatağı satın almaya gittiğinizde 2 saat uyku odasında vakit geçirmeniz gerekiyormuş. Mümkünse eşinizle beraber. Burada vücut yapınız tespit ediliyor ve vücudunuza uygun yatak sistemi size özel üretiliyormuş, yataklar 10 haftada teslim ediliyormuş.

Çok etkileyici..

Ama benim takıldığım nokta şu:

Ben bu yazıyı Türkiye’nin en çok satan gazetelerinden birinde okudum. Sosyete dergisinde, celebrity mecmuasında değil. Yani bu gazeteyi okuyan insanların büyük bölümü sizin bizim gibi sabit gelirli ve ayın sonunu zor getirebiliyor. Eğer böyleyse, kitlesel gazetede, neden tam sayfa yazı? Bir haftadır düşünüyorum, anlamıyorum.

Ben de kısa bir süre önce yatağımı değiştirdim. Evlendiğimden beri yani 15 senedir aynı yataktı, yeni yatağın fiyatıyla Duxiana yatağın sadece tek yayını alabiliyormuşum ,onu fark ettim. Yatağım 65 bin euro değil ama, Allah'a şükür yaşıyorum..

Yazımı Ali Bey‘in başka bir açıklaması ile sonlandırıyorum.

Ali Bey diyor ki: “Bu yataktan fazla para vererek aldığım evde bir sürü eşya var. (bizim evin toplam fiyatı yatakla anca yarışır korkarım). Ve de bu eşyaları ayda bir kullanıyorum. Eşime kalsa hepsini atar. (artık röportaj dayanılmaz hale dönüyor) Bu yatağın garantisi 20 yıl, bu yatağı yatak değil, yatırım aracı olarak görmek lazım.”

Hani anneler kızlarına doğduklarından itibaren çeyiz hazırlar ya, ben de şimdiden bu yataktan kızlara alabilmek için kenara para koyayım diyorum, siz ne dersiniz?

1 yorum:

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...