29 Aralık 2011 Perşembe

İyilikten Maraz Doğar..


Başucumda günlerdir bir gazete haberi var.(14 Aralık’tan beri,yazılarımda kullanabileceğim haberleri gazeteden ayırıp saklıyorum)

Her defasında elime alıyorum, yazayım diyorum , araya başka bir şeyler giriyor.

Dün akşam yazmaya karar verdim ve başucumdan alıp salona götürdüm.

Sehpada duruyordu.

Eşim :

-Neden ben evde her yerde bu yazıyı görüyorum, sen bana bir mesaj mı vermeye çalışıyorsun ? J dedi.

***

Ankara’lı Hülya A. , 2006 ‘da internetten tanıştığı biriyle evlenmiş.2008’de anlaşmalı olarak şiddetli geçimsizlik nedeniyle boşanmışlar. Ancak görüşmeye devam etmişler.Bu arada eşinde 2009 yılında bir böbrek rahatsızlığı çıkmış.Diyalize girmeye başlamış.Hülya A. O zaman eşinin zaten böbrek hastası olduğunu ve böbreğini de babasından almış olduğunu öğrenmiş.

Tekrar görüşmeye başlayıp yeniden evlenmişler. Eşinin hastalığı bu arada ağırlaşmış.Ancak mutluymuşlar.2011 de Hülya A. Eşine böbreğini vermiş ve adam iyileşmiş.

Aslında asıl hikaye de buradan sonra başlıyor.

Adam böbrek nakli olup iyileştikten sonra eşine kötü davranmaya başlamış, psikolojik baskı uygulamış, üstüne karısına ”Kafana silah mı dayadım , vermeseydin böbreğini “ demiş.

Kadın bunalıma girmiş ve iki kez intihara teşebbüs etmiş. Evlenince işten de ayrıldığı için parası ve kalacak yeri yokmuş.

Hülya A. yeniden boşanma davası açmış.

Ama bu dava diğerlerinden oldukça farklı..

Çünkü Hülya Hn böbreğini geri istiyor.Başka da bir şey talep etmiyor.

Çok karışık bir durum.Çok fazla alt mesaj var.

İnternetten tanışıp evlenmek doğru mu? İnsanlar internette gerçek yüzlerini gösteriyorlar mı? (bak adamın böbreği zaten babasından alınmaymış , evlenmiş , ama karısından bu önemli gerçeği saklamış)

Anlaşamadın ,boşandın ,aynı adamla neden 2.defa evlenirsin,aynı suda iki defa yıkanılır mı?

Ve ,koca …Sen nasıl bir adamsın ki,seni ölümden kurtaran kadına baskı yapıyor ve aşağılıyorsun,insanlıktan hiç mi nasibini almadın,kadın canından can koparıp vermiş, sen “Silah mı dayadım , vermeseydin .” diyebiliyorsun.

Ve doktorların dediğine göre o böbrek geri alınırsa ne adama yar olacak ne de kadına ..Artık eski böbreğinin kadına yeniden takılması bir sürü komplikasyona yol açabilirmiş.Ve anlamı yokmuş..

Kadın da haklı bu arada,pire için yorgan yakmaya hazır.Üstelik yapılan testler sonucunda daha iyi çalışan böbreğini verdiği için iyice kızgın..

Eee, atalarımız boşuna mı “İyilikten maraz doğar .” demiş??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...