20 Aralık 2011 Salı

Kaçak Erkekler..


Dün sevdiğim bir genç arkadaşımla konuştum.


Arkadaşım dediysem neredeyse yarı yaşımda. (benden 15 yaş küçük, ben 30um) Ama yaş farkının önemi yok, çok iyi  anlaşıyoruz, pek severim onu..


Canı çok sıkkın..


Sibel bir süreden beri, bir genç adamla görüşüyor. Ama adamda içine sinmeyen bir şeyler var. Hatta bir ara ayrılıyorlar ama yeniden denemeye karar veriyorlar.

En son genç adam 1.5 gün boyunca Sibel’i aramıyor. Bizimki de merak edip telefon ediyor.


“Çok yoğundum. “ diyor genç adam. "Arayamadım.”


Sibel diyor ki:


“Ben çok yoğunum demek, ben beş para etmem, benden sana yar olmaz demek” bence.


Haklı..

Bir insan günde en az 4-5 kere tuvalete gidiyor. Bu da ortalama tuvalet başına 3-5 dk tutuyor. İnsan sevgilisine, tuvalete ayırdığı zamanın (günde toplam 12 dk diyelim) 2 dakikasını da ayırsın ama değil mi?


(Gerçi konu dışı ama, şehir dışında çalışan ve bazı günler hiç aramayan eşime ben de aynı serzenişte bulunduğumda “İyiyim, merak etme, yaşıyorum, zaten başıma kötü bir şey gelse duyardın.” der, ben de tilt olurum.)


Yok ayırmıyorsa, bu hakikaten istemiyor, sevmiyor, ilişkiyi sürdürmeyi planlamıyor demektir sanki.


Olabilir, sevmeyebilir. Sevmek, aşık olmak zorunda değil. Ama bunu neden “erkek“ gibi söylemez. Neden karşısındakinin bunu mesajların arasından ayıklamasını bekler? Neden direk  yüzleşmez?


Sibel’in samimi bir arkadaşının sevgilisi de Sibel’in arkadaşına şöyle demiş birkaç gün önce:


-Seni seviyorum, ama ben evlilik kurumuna inanmıyorum.


Çok klişe..

“Sen bana göre evlenilecek kız değilsin, ben başka birini arıyorum” de, canımı al.

Peki, yarın öbürgün gidip başka biriyle  evlenince ne olacak ?


“Evlilik kurumunun saygınlığı arttı, artık ben de bir parçası olayım dedim” mi diyecek?


Sibel dedi ki:


Aşkta matematik kuralları işlemez. 1>0 değildir.


Hayatında kötü bir erkek olmasındansa, hiçbir erkeğin olmaması daha iyidir. Yani 0>1 dir.


Sanki bana haklı  gibi geldi ama, bakalım bu duruma erkekler ne diyecek?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...