27 Aralık 2011 Salı

Size de Çıkabilir..

Çalıştığım kurumun Van'da da bir ofisi var.

Orada yaklaşık 10 arkadaşımız çalışıyor.

Depremden sonra hepsi  çok zor günler geçirdiler ,Allaha şükür ki , aralarında olumsuz bir olay yaşayan olmadı.

Ofis deprem yönetmeliğine uygun olduğu ve hiçbir hasar olmadığı halde bir süre geçici olarak başka yerde çalıştılar.

Ofiste çalışan arkadaşlarımız bir süre idari izinli sayıldı.

Onların yerine İstanbul ve diğer şehirlerden arkadaşlarımız gönüllülük esasıyla gidip  çalıştılar.

Kurumum , onlara çadır yerine daha konforla kalabilecekleri konteyner evler organize etti.

Kurumumuz gereken ne varsa bu arkadaşlarımız için yaptı.

Böyle durumlarda köklü bir kurumda çalışıyor olmanın farkını ve gururunu yaşıyor insan.

Sorduğumuzda bir eksiklerinin olmadığını söylediler hep.

Ve sonunda iç müşteri memnuniyet şampiyonu seçildiler kurum içinde..

Bunların hepsi çok güzel şeyler..

Kurumdaki arkadaşlarımdan  biri geçenlerde sordu.

"Acaba biz ne yapabiliriz onlar için?

Sorduk , bir eksikleri yokmuş."Ama ben bir şeyler yapmak istiyorum" dedi.

Düşündüm , aklıma bir şey gelmedi.

Aradan birkaç gün geçti.

Aynı arkadaşım bir fikir üretti.

Kurumumuzda her şehirdeki çalışma noktasından, birer tane milli piyango bileti alınacak ve konsolide edilerek , Van'daki ofisin başındaki arkadaşa iletilecekti.

Madden onlar için yapılacak bir şey yoktu, ama manen onların yanında olduklarını gösterecek , onların yüzünde küçük bir gülümseme yaratacak bir fikirdi bu.Yeni yıl yeni mutluluklar, umutlar getirsin diyeydi..

Aslında bir süredir planlanıyordu ve ben biliyordum ama bugün nihayete erene kadar sizinle paylaşmadım.

Van'daki arkadaşların bugün biletler eline ulaşmış.

Çok mutlu olduklarını biliyorum.

Aynı arkadaşımız , benim için de doğum günü hediyesi almak için diğer arkadaşlarımızı organize ederek Cem Yılmaz gösterisine bilet ayarlamıştı.

Alacağımız hediyenin maddi değerinden çok , üzerinde düşünülmesini ve kişiselleştirilmesini istemez miyiz hepimiz?

Yoksa her doğumgününde standart gömlek, kravat ,parfüm vb alıp kolaya kaçmak da var ama , o hediyeler artık o kadar klişe ki , hiçbirimizi mutlu etmiyor.

Ben her özel günde hediye verilmesini  şart olmadığını ,ama ille de alınacaksa , hediyenin özel ve kişiselleştirilmiş olması gerektiğini düşünenlerdenim ama, bilmem siz bu konuda ne dersiniz??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...