30 Aralık 2011 Cuma

Odun Geldim,Kereste Gidiyorum..Can Bonomo..


Sizinle sevdiğim kişileri paylaşmayı seviyorum.

Son dönemde hitlerim Halil Sezai ve Can Bonomo..

Halil Sezai’yi şimdilik yazmıyorum.İki nedeni var.Biri , zaten onu hepiniz keşfettiniz zaten, tereciye tere satmanın manası yok.(yok hala dinlemediyseniz lütfen deneyiniz,ama en azından İncir Reçeli’nden biliyorsunuzdur..İsyan,Paramparça,Olsun,tüm parçaları harika.)

Diğer yazamama sebebim ise farklı.

Oldum olası annemden çekinirim, bi baksa yeter , “Bu ne kızım , sen de iyice arabesk oldun , istersen bi de jiletle kendini .”  filan diyecek diye korkumdan Halil Sezai’yi çok beğendiğimi insan içinde ve özellikle “anne” içinde söyleyemiyorum.

Can Bonomo ‘yu ise yazmadan duramayacağım..
Duydunuz mu bilmiyorum bu ismi..

Ama duymadıysanız lütfen (http://www.youtube.com/watch?v=4dWYR0ZNnlk), sesini biraz açın ve dinleyin..

Özellikle kemanlara ve vurmalı sazlara dikkat edin.Sonundaki keman solosuna..Ve Can Bonomo’nun ilginç sesine kulak kabartın.

Sizi bilmem ama , beni alıp bir yerlere götüren bir adam Can Bonomo..Ve sadece 24 yaşında..

İzmir ‘de doğmuş büyümüş,İstanbul’a gelmiş,Bilgi Üniversitesi’nde okumuş,kısa filmler çekmiş,radyo programcılığı yapmış.

***
İlk travmayı Yalın ile yaşadım ..Yıl 2004.Adam 1980 doğumlu , yani 24 yaşında..Ve o güne kadarkilerden çok farklı bir tını , farklı bir tarz.Hala çok severim.(Şu anda yazarken “Her şey Sensin “ çalıyor mesela..Eşimin vazgeçilmezi ise Keşke’dir.)

Arkasından Gökhan Türkmen geldi. O daha ağır bir travmaydı (1983 doğumlu ) , hala atlatamıyorum.( bu sabah bir Aşkın Nur Yengi’nin “Susma” klasiğini yeniden söylemişti, yine akustik , kendinden emin, sıfır hata, bir de kendiyle barışık , o harika bestelerine rağmen ,Sezen’den Aşkın’dan şarkıları söylüyor , başkalarından söylemeye gocunmuyor.)

Eşim hep kızar , hep aynı şeyleri söylüyorsun diye.Ne diyor diyeceksiniz?

Yani yaşımız kemale erdi , arkaya bakıyorum , geride bıraktığım elle tutulur hiçbirşey yok ,iş ev çoluk çocuk , ama bu çocuklar ,Yalın,Gökhan Türkmen,Can Bonomo genç yaşlarında neler üretiyorlar ,ben boşa mı yaşadım bunca yıl , ben mal mıyım ,odun geldim kereste bile olmadan gideceğim, hayat boşa mı geçiyor vb vb ..

İşte son darbe de Can Bonomo’dan geldi dediğim gibi..

Tamam Allah yetenek bahşetmemiş olabilir ,müzisyen ,ressam olamayabilirim ama ,hayatı daha anlamlı kılmak için ,kalan günleri daha yaşanabilir hale getirmek  için ne yapmalıyım diye her gün üzerinde düşünüyorum.

Yoksa sadece annelik midir benim payıma düşen bu hayatta???

1 yorum:

  1. Bu defa da ben kendi yazıma yorum yapayım.Uzun süredir severek dinlediğim Can Bonomo Erovision yarışmasında ülkemizi temsil edecek .Hem kendisini , hem de öngörümden dolayı kendimi kutluyorum :))

    YanıtlaSil

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...