17 Aralık 2011 Cumartesi

Kaşağı ve Sevgili

Dün akşam kızlar yattıktan sonra eşimle koltukta oturup bilgisayarda bir şeylere bakıyorduk.


Birden bana döndü, ” Çok kaşınıyor,sırtımı kaşır mısın?” dedi.


"Tabii" dedim.


Sağa, yok biraz daha sağa,aşağı aşağı, biraz daha aşağı, hah, tam orası şeklinde, hepinizin yaşadığı, şahit olduğu diyaloglar yaşandı.


Düşünsenize, evde yalnızsınız, sırtınız feci kaşınıyor, ne yapacaksınız ?


Hayır, gidip sırtınızı kapıya dayayıp kaşıyacak da değilsiniz herhalde..


Ben sırf neresi kaşındığını söylemeden kaşınan  yeri bulduğu için sevgilisine evlilik teklif eden erkek tanıyorumJ


Annelere ise mesela, neresinin kaşındığını söylemek gerekmez. Onlar otomatikman en kaşınan yeri elini atar, bulur. Zaten eşten, evlilikten beklenen son nokta  budur: yerini belirtmeden sırtta kaşınan yeri bulması..


40 yaşına geldim, hala anneme gittikçe dizine yatar sırtımı kaşıtırım, sanıyorum bu durum genetik, kızlar da anneanneye gidince hemen  sırtlarını kaşıtıyorlar.


***

Mevsim yaz olduğunda  ise konu başka bir boyuta taşınır:


-Hayatım sırtıma güneş sütü sürer misin?


Asıl kız plajda kimin sırtına krem sürmesine izin verdiyse, o kişiye onay vermiş demektir. (yani Türk filmlerinde hep böyle oluyor, bilemiyorum.)


Mesela benim bir bileziğim var, eşim 10. evlenme yıldönümümüzde almıştı.         O bileziği yalnızken takmam mümkün değil, tek elle kilitlenmiyor. Sanırım hediye alırken sadece beraberken kullanalım  da demek istemiş olabilir, güzel düşünce..


Ama sanırım şehir dışında çalıştığını ve sabahları işe giderken yalnız hazırlanmak zorunda olduğumu atlamış, zira bileziği takmak istediğim günler, işyerinde kur'a usulüyle kurban bulmak zorunda kalıyorum.


Haaa, bir de tam sırtında bele kadar fermuarı olan elbisem var ki, ya evde eşimin olduğu sabahlar giyebiliyorum, ya da ceket altına giyip , işyerinde gizlice fermuar desteği alıyorum.


***

Konuya dönecek olursak ,ülkemizde sırf sırt kaşımak için mehter bölüğü tarafından ucu ele benzeyen  bir ahşap alet icat edilmiş  ve adına da  kaşağı denmiştir. Gerçi dört parmaklıdır ve bazı fantezi düşkünleri tarafından ucu kırmızı ojeliler bile yapılmıştır.


Ama demem odur ki, evde kapıya sırt dayamayla, saç fırçasını sırta sokmayla, kırmızı ojeli kaşağıyla filan uğraşılmamalı, en konvansiyonel yol olan sevgili/ eş  metodolojisine geçilmelidir.


Ay, birden eşimin dizine yatıp sırtımı kaşıtmak istedim, ya siz???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...