18 Kasım 2011 Cuma

Herşeyin Küçüğü Makbul.....

Arkadaşımın kedisi doğurdu geçen gün.



Daha önce 5 tane doğurmuş. O ilk doğumuymuş.Yavrular büyüyüp başkalarına verilince eve dönmemiş, sitenin bahçesinde özgürce yaşamayı seçmiş.Ama tekrar hamile kalınca gelip eski evinin kapısını çalmış.”Doğurmaya geldim,açın kapıyı” demiş.İlk doğumunu yaptığı gibi kutuya,bu defa malzemeden çalıp 3 tane yavrulamış.
“Nasıl, tatlılar mı?” dedim.
 “Her şeyin küçüğü tatlı .“dedi.”Kedinin ,kuşun, köpeğin ,insanın, kadının J
Dedim “Nasıl yani? Kadının???”
“30’ dan küçüğü daha tatlı “dedi.
Bir şey yapacağından değil , dilinde ,biliyorum da..
Yine o insaflıymış…
Üzerine akşam yolda gelirken radyoda Mazhar Fuat Özkan’ın yeni şarkısını da dinleyince, “Nooluyor ??” dedim.
Şarkıyı dinlediniz mi??
“Ne güzel şeysin sen
Hep yaşın 19
Gel yanıma sar beni
Bugün var yarın yokuz”
Hangi yaşa gelirlerse gelsinler , nedir kardeşim erkeklerdeki bu genç kadın tutkusu  ?
Hayır, bir de konuyu içgüdülere bağlamıyorlar mı ?
Yok efendim, insanın temel içgüdüleri beslenme ve üreme imiş. Soyumuzun devamı için yaşıyormuşuz. Kadınlar kaslı ,güçlü ve paralı erkeği çocuklarının daha rahat yaşaması için ,güçlü ve paralı  erkek onları koruyacağı düşüncesiyle istermiş.Erkek doğa kanunları  gereği ,hangi çocuğun ,gerçekten onun çocuğu olduğunu bilemeyeceğinden, soyunu devam etmeyi garantilemek için genç kadınlara yönelirmiş.Hatta menopoza girmiş çok güzel bir kadındansa ,üreme dönemini yaşayan  çirkin ama genç bir kadını tercih edermiş.Kadın ise çok değerli olan yumurtasını gerçekten en doğru kişiye saklar ve bulduktan sonra aldatma eğiliminde olmazmış.
Belirtilenler doğru olabilir ama bence ancak mağara döneminde …
Hayır , erkeklerin tek dertleri buysa, DNA testi icat edileli çok oldu…Birileri onlara söylese iyi olur.
Bir de güzel Türkçemizde teneşirle ilgili bir atasözü var ama , ülkemizde emeklilik yaşı ötelendiğinden, acaba teneşir paklama yaşı da bu bağlamda ötelenmiş midir? Ondan emin olamıyorum.Siz??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlginizi Çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...